Hayırlı akşamlar güzel anneler yarım saat önce parkta oynarken kızıma salıncak çarptı bir anda oldu kafamı saniyelik başka yöne çevirdim salıncağa koşmuş burnuna denk gelmiş biraz kanadı buz koycaktım çok ağlıyordu zaten buzu görünce katıldı resmen ağlamaktan bende soğuk suyla yüzünü yıkadım bol bol ama tabi şişti burnu birazda morluk var e salıncak çarpınca sırt üstü yere düştü kafasınıda vurmuş oldu ağlaya ağlaya uyudu yorgundu zaten çok korkuyorum birşey olurmu diye sürekli kontrol ediyorum burnu kırılmış olamaz demi hastaneye götüremedim bebeğimi ve daha 1 yaşında