BallAselll Merhaba arkadaşlar 8 günlük bebeğim var ve ne zaman bezini açsam öyle kakasını çişini yapıyor diğer türlü yapmıyor bende açıp bekliyorum etsin diye ama soğuk alacak diye korkuyorum normal mi bu durum?
Deletedmom_72 BallAselll 40 ı çıkana kadar normal benim oğlumda öyleydi üzerine ince bi örtü örtün öyle bekleyin yapmasını,bacakları üşümesin kuzunun
Banu43 BallAselll bnmde ilk zamnlar öyle yapiyordu cnm ama sonradan düzen aldi sen uzun süre acik tutma
Tweetyy BallAselll ilk zamanlar normal :) altına bi alt değiştirme örtüsü erkekse pipi ustune pamuk tutun, bacaklarinada bi örtü örtün hem hava almış olur hem rahat rahat yapsın madem öyle seviyor
avokadosever BallAselll evet normal hatta bir yöntem vardı adını unuttum bebekleri beze alıştırmadan lavaboya alıştırılıyordu kendini kirletmek istemdiği için ilk zamanlar normal bunlar
BelaCivciv BallAselll Ay bi bez markasından onu alamayanlar da var kısmına gelinmiş yuh🤦🏼♀️ ilk zamanlar normal o şekilde olması hatta açınca temizlerken bi kere üstüme yapmıştı😂 Zamanla düzelir merak etmeyin
Smnl BallAselll bebekler altını kirletmek istemezler , o yüzden bezin açılmasını bekliyor. Zamanla beze alışıyor ama hiç bez kullanmayan anneler de var. Tuvalet iletişimi araştırabilirsiniz. Ben çok geç duydum , duyurmuş olayım ☺️
guldennnn BallAselll bez olayına gelcek olursak da karnını doyurduktan hemen sonra değiştirme altını tam o sırada yapıyolar çoğunlukla🙂 bi yarım saat falan geçsin öyle değiştir. Bir de alt açma örtüsü ser kirlenmez ortalık.
BenMathilda Salt alay etme amaci güden yorumlarda bulunmak yasaktır. İlgisi bulunan bazi yorumlar temizlenmiş, bazi hesaplara askı işlemi uygulanmıştır.