Kuzeyimmm Kızlar bilginize ihtiyacım var sizler nasıl termos aldınız içi cam mı çelik mi olmalı bir de memnun kaldığınız termos varmı acaba ? Şimdiden teşekkürler güzel anneler 🥰🌹
flygokmur Kuzeyimmm Mama icin soruyorsunuz degil mi ? Sut saklamak icin degil sanirim. Benim starbucks termoslar var bitanesini hic kullanmamistim kizima nasip oldu. Cok memnunum disari cikarken falan cok rahat oluyor. Ici celik kaplama
AyseAlyamm Kuzeyimmm canım ben cam olanı kullaniyorum mama için . Emsa markası Media Markttan almıştım rahat 12 saat sıcak tutuyor
Ozlemhtc Kuzeyimmm kesinlikle çelik ve penguen marka denedim harika gerçekten 17 saat e kadar sıcak tutuyo içindeki suyu
Minikprenseees Kuzeyimmm çelik tavsiye ederim cam almıştım A101 den yere düştü dağıldı gitti camı netten çelik termos aldım memnunum
Kuzeyimmm flygokmur AyseAlyamm Smrenes Ozlemhtc nazan34 Minikprenseees Bebeminnie Janss tutu11 Mtsz4334 Ugggg Yusuf_Talhanin_annesi Elvn94 çok teşekkür ederim 🌹🙏
Smrenes İçi cam olanlar bence daha iyi çünkü çelik de koku ve tadda bir değişiklik oluyor gibi ben a101den almıştım gayet de işimi görüyor
Hki Ozlemhtc o zaman netten bi araştırmak lazım ben bi tane idarelik almıştım ama bozuldu düğme kısmı
tutu11 Kuzeyimmm a101 den 12.95 e ici cam olandan almistim. 24 saatten fazla sicak tutuyor. İci celik olan da var bende ama kisa surede su soguyor. Arada geliyor a101 e tavsiye ederim
Ugggg Kuzeyimmm ben deneme amaçlı a 101 den aldım desenli olanlardan içi cam gece dolduruyorum ılık suyu sabaha kadar sogumuyor çok memnunum fiyatida 12 tl
Ugggg Ezey yaklaşık dört ay önce ama şuan yok sanırım ara ara geliyor .eğer acilse sanırım bekleyemezsin tekrar gelmesini