Aneslina Kızlar 1 haftalıkken üfürüm ⅙’ydı dedi doktor, şimdi 1 aylık kontrolündeyiz 2/6 olmuş. Şimdi kardiyolojiye geldik doktora bi göstercez. Endişelenmelimiyim 😔
Glsn7581 Aneslina eltimin oğluna da demişler onlar da almış başka bir yere gitmiş Düzce’de yaşıyoruz bu arada. onlar sakarya’ya gitmiş doktor bakmış bişey yok.duzcenin doktorlarinda olmadık şeyler üretme potansiyeli var herhalde demiş şimdi 9 yaşında
Alperinannesiii Aneslina bizde de vardı en son 5 aylıkken gittik aynı düzeyde dedi 1 yaşında görelim dedi 1 hafta sonra randevum uz var inşallah düzelmiş tir birde pulmoner darlık demişti Bize
tubiiik_ Aneslina dun benimde bebegimin kontrolu vardi bizede dedi kalbinde üfürüm sühleneniyorum ama kesin bisi diyemem dedi 1 ay sonra gel tekrar bakicam ozman bilgi veririm dedi
Glsn7581 Aneslina uzulme lütfen benim ilk bebeğimdi beni çok korkuttular hamile iken hep düşük korkusu kaybetme korkusu..sağlıcakla doğdu ama stresim gerginliğim ona geçti.Allah büyük. Arkadaşımın bebeğin kalbinde delik dediler kapandı şükür dua edin
Esto24 Valla dr bize de 6 seviye var sizin 1 dedi bi kez kardiyoloji gördü ama üfürümü demedim endişelendim şuan bidaha mı götürsem zaten hastaneyi yol bildim devamlı götürğyorum tam biraz rahatladım diyodum ya