Ahsenim tahlilleriniz temizse sıkıntı yok.açıkcası kilosu az geldi bana ama buna binaen “hareketli ve boyu uzun” diyorsun. hareket zaten var olan kiloyu götürüyor. birde bizimkide 7.5 aylık 6. ayından en son ki kilosunun üzerine pek kilo aldığını düşünmüyorum çünkü “boyu uzuyor, ve evi turluyor.”
sakın şu kilo yapan mamaları araştırıp bebeğine verme. zayıf oluşu genetikle alakalıda olabilir.
senin ya da eşinin Bebekken zayıf olmasıda etkili olabilir 🌸
sağlıklı günler dilerim 🍃