Busbus52 17 ocakta hastane yatışımız oldu malesef 15 gün hastanede yattık yoğun bakımda kaldı. Şuanda sabah akşam hava takıyorum evde, alerji damlası zaditen kullanıyoruz sabah akşam, bide astım ilacı zespira toz günde bir kere veriyorum bu şekilde ilerliyoruz. Ataklarda direk hastaneye gidiyoruz, eğer ciğerleri açılırsa eve gönderiyolar açılmazsa yatış veriyolar.