Edadb Kaçıncı ayda gece beslenmesini kestiniz arkadaslar ve gece uykusu deliksiz hangi ayda kaç saat? 6.ayımız doldu gece beslenmesini nasıl kesebilirim veya kesmelimiyim bilgi ve tecrübelerinizi bekliyorım saolun şimdiden 💕
cinarinannesiiii Edadb daha 6 aylık dur hele annesi minik daha 🤎 oğlum 1 yaşına girecek bu ay hala kesmedim
babyackgz Edadb 13 aylık gece bir kere mamaya kalkıyor bende kesmek istiyorum uyku kalitesi için ama kilo alımı da az olduğu için cesaret edemiyorum
Musam Edadb 9.5 aylık oglum 11.30-12 gibi mıhalllebi tarzı birseyler yediririm sabah 7 de uyanır kahvaltı yaptırırım gece beslemem bir aydır
BirAlparslanAnnesi Edadb uyku düzeni ile ilgili 1 kere konuştum daha tövbe konuşmam 🤐😂😂😂 bize yetiyor düzeni işte çok şükür mama ile besleniyor.1 yaş itibari ile gündüz mamasını kestim ama gece 1 kere mutlaka o mamaya kalkıyo su ver falan dediler neler neler yaptım ama yokk acıkıyo
BirAlparslanAnnesi Musam 11.30 - 12 de yediği zaten gece beslenmesi olmuyormu ? Kaçta uyuyo bebeğiniz
Musam BirAlparslanAnnesi bana göre olmuyor çünkü bende o saate uyuyorum oglum 9 buçukta uyur 11 gibi uyanır karnını doyurduktan yarım saat sonra da uyur doktorumuz da gece beslenmesi olarak bakmadı bu duruma