Tansukls Bebeğim 3 ay 10 günlük oturmaya çalışıyor yatırınca aglıyor kendisini kaldırıyor😄 sizde de oldu mu böyle bi durum oturtcam beli ağrır mı acaba
Mumoslu30 Tansukls canım hevesliyse oturt günlük 5 dk olarak devam et destekli oturt onune yastik koy bacaklarina dogru hafif olsun yastik oyuncak koy renk seyler koy biz 3 aylikken basladik suan 4 ay 8 günlüğüz masaAllah meleğine annesiii💚💐😁
Glsn7581 Tansukls masallah sübhanallah 🤗 yaşamadim 3 bucuga girecek ama kardeşim öyle olmuştu yastiktan dikelmeye oturmaya çalışıyordu. Ama annem oturtmadi . Yine de uzman birine tanışmakta fayda var
Tansukls Bazen kendini zorladığında biraz biraz oturtuyorum da korkuyorum doktora da gitmeme cok var size sorayım dedim yaşayan var mı diye. Birde prematüre 34 hafta doğdu