Kızlar İlk defa basımıza geldı son ay full antıbıyotık kullanmıştık hep hastaydı. Bugun sabahtan beri kulagından su gıbı sıvı geliyor. Agrısı yada ateş yok. Basına gelen var mı. Dün gözü çapaklanmıstı göz doktoruna gıtmıstık damla vermıs tı onla alakası olabılır mı