Asilinannesiiiii Hanımlar bana kapaklı güzel bir kızartma tenceresi önerir misiniz? Ne kullanıyorsunuz memnun musunuz?
Lulemom Asilinannesiiiii züccaciyelerde emaye kızartma tencereleri oluyo. Ondan kullanıyorum. Memnunum