Şubat 15 te qdet gördüm ve 22 sinde doktor komtrolum vardi bazi değerlerine bakti doktorum enfeksiyon vardi ilac verdi kullandım ve folik asit te kullanıyorum.bu ayın 15 de adet tarihim genelde günü gününe görürüm ama bikacgundur kasiklarimda ağrı var ve akıntım var sanki her an adet olacakmışım gibi bu arada korunmuyoruz ve çocuk düşünüyoruz acaba test için erken mi yoksa adetin geçmesini mi beklemeliyim bilgisi olan var mı bu konuda