Oğlum sünnet oldu 2 yaşında. Sünnet sonrası sünnet derisini geriye çekmemiz gerekiyor rutin aralıklarla ama o kadar çok ağlıyor ki öyle böyle değil. İnanın başka bir hastalık çıkaracak Allah korusun öyle bir ağlama kan ter içinde kalarak. Bugün baktık olmayacak doktoruna tekrar gittik. Adam açtı kapadı, gösterdi tekrar. Ordada ağladı evet ama evdekinin çeyreği kadar…
bir kez değil, iki kez değil… çok çaresiz kaldım… ne yapmalıyım bilmiyorum… acaba bir tıp merkezinde falan mı yaptırsam günde bir kaç kez diye bile düşündüm… nereye gitmek gerekir bunun için onuda bilmiyorum…
belki bir fikir, öneri çıkar diye burayada yazmak istedim…😔