Benimde doğumdan sonra neredeyse butun ayak trnaklarm battı bas parmağm cok kotuydu iltihap akıyodu surekli bi yerde okumustum biraz pirincle sütü beraber pisirin lapa olsun sonra onu parmağniza sarın sabaha kadar oyle dursun diyodu denedim baya faydasni gördm iltihabı kurutmustu ama eğer oyle cok buyuk sorununz yoksa tabi eğer cok skıntlıysa doktora gidin bence bende gecti ama belki sizde gecici değildir