Umutmomss Şuan hastaneden yazıyorum😔 Bebeğim solunum yolunda sıkıntı vardı 4 aylığız şuan iyi. Ama öksürük,balgam,sesleri kısık ağlayamıyor bile. Hava veriyorlar sadece birde damar yolundan ilaç. Böyle durum yaşayan var mı,
Nesizade Umutmomss çok geçmiş olsun biz de yaşadık ve hastanede yatmadik doktor pandemiden dolayı yatırmak istemedi evde tedavi ettik ..siz hastanede daha çabuk iyileşirsiniz merak etmeyin 🌺
Umutmomss Nesizade huysuzlanıyor çok üzülüyorum,3. Gün bugün nasıl geçecek bilmiyorum. Klamer şurup kullanıyoruz