2 senedir evliyim. Şu an 9 aylık bir bebeğim var.. Hamileliğimin 7.haftasında vajina girişimde fındık büyüklüğünde bir şey belirdi sarkmaya benziyordu. 3- 4 doktora gittim hamileyken kimi varis dedi, kimi doğumdan sonra gecer geçer hamilelikten dedi. Hatta doktorun biri hala bakiresin bile dedi. Bugün son gittiğim doktor o çıkan şeyin kızlık zarı kalıntısı olduğunu geçmeyeceğini söyledi. Hamilelikten önce yoktu. Ama ameliyatlık bir durum olmadığını söyledi. Başına böyle bir durum gelen var mı?