Doruk_ege Hck00 biraz ağrısı oluyor ama çabuk toparlıyor merak etmeyin Ağrı kesici verin 7 aylıkken yaptırdık biz de
Doruk_ege Hck00 bizim normal kesildi sprey sıktı doktor uyuşturdu sonra kesti ağrı kesici kullanmamızı söyledi yani çok da farklı mı bilmiyorum