Kdry Merhaba kızlar, oğlum 8,5 aylık ne yapsam en fazla ıkı uc kasık alıyor yemiyor. Anne sütü alıyor ama gözüme zayıf geliyor😔 Ne yapabilirim seviceği ve kilo yapıcak. Sizde durumlar nasıl
GUBILIK Kdry gözünüze zayıf görünüyor diye kilo aldırmak yanlıs. Gercekten zayıf ve persentil olarak altta ise takviye almalısınız. Keza cok kucuk bebegınız. Buyudukce yedıklerının mıktarı da artıyor. Amaç 1 yaşa kadar yemek yemeyi öğretmek ve tadım yaptırmak. Ana öğününüz anne sütü / formul mamadır.
Maria123 Kdry yoğurt la başlayın. Sonra içine eti bebe bisküvisi koyun. Kaşık mama veriyorum . Formül mamada günümüz böyle geçiyor bazen eline ekmeği veriyorum emmiyor sadece . Salata link veriyorum emmiyor ve dış etlerine sürüyor tadını alıyor. Fazla üzülmeyin elbet alışacak. İnanın b nim kızım çok zayıf ve istahsiz bunları yaparken neler cekiyorum ben ağlaya ağlaya yemek yiyo 😒