Busrabsr Kizlar emzirirken gogusume agri giriyor boyle damar asiliyor gibi oluyor sizlerdede varmi boyle birsey
Beliztugce Busrabsr süt içerde tam bitmediği için ağrı ve sızlama yapar. Danışmanlık aldıgımda böyle söylemişti hocamız. Zaten bebeginde son sütü olması gerekli hem onhn icin hemde sizin ağrınız sızınız olmasın diye. Bitiremiyorlar cogu zaman o halde sağın
balkizannesiiiii Busrabsr 18 gunluk benim de canim gececek diye bekliyordum gecmiyor mu normal biseymi yada
Sevmmm Busrabsr merak etmeyin normal 🙂 12 aylık oğlum, hala emerken süt kanala inince sızlar . Ama zamanla damarlar genişliyor ve o kadar sızı hissetmiyorsun
BMdefnee balkizannesiiiii benimki tam 3 aylık olunca gecti göğüsler terbiye oluyormus öyle derlerdi cok sancı yapıp şişiyordu ve de sızlıyordu süt geliyodu ucundan şimdi 5 aylığız öyle değil zamanla gecer