İyi akşamlar kızlar 👧🏼 bebeğim 4 ay 20 günlük gazlı bi bebekti hep ayağımda sallayarak avuttum ve uyuttum son zamanlarda o kadar direniyodu ki uykuya yanından ayrılamıyodum ellerini bağlayıp gözünü kapatıyodum. Gece uykusuna geçiş saatimiz hep 9 dur bugün 8 de pijamasını giydirdim emdirdim uyutacaktım uyumadı ve hep ağlayan bebeğim cıvıl cıvıl sesler çıkarmaya başladı beşiğine koydum ve sallamaya başladım sonra eşim sallamayı bırak bakalım napcak dedi bıraktım ve kendi kendine vakit geçirdi ilk defa bi yarım saat durdu sonra aldım yere koydum mayıştı mayıştı emziğini verdim ve uyudu kaldı hayretler içinde kaldık nasıl uyudu sallanmadan diye bunu nasıl devam ettirebilirim tavsiyeleriniz var mı lütfen alıştırmak istiyorum bacaklarım kopuyor akşama kadar sallamaktan 😭