Arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve ilk defa bu kadar burnu tıkandı ne yapsam geçmiyor. Soğuk algınlıgı var hapşırıyot burnu da akıyor.Gece uyumadi gündüz uykusu geliyot tam 10 dk uyuyor burnu tıkandığı içim ağlayarak uyandı. Serum fizyolojik yapıyorum burnunu çekiyorum, buhar yaptm , ilaç verdim , sterimar burun spreyi sıktm ve otriven damla damlttm 2 defa yok ne yapsam acılmıyor çaresizim. Bebeğim hep ağlıyot sabahtan beri ne yapıcam daha ben bitkin düştüm