Yusaydef Kızlar 4 ay aşısı kaç tane oluyor nerelerden yapılıyor sizde aşı ateş yapmış mıydı genel olarak soruyorum bu arada önceden ateş düşürücü verme taraftarı değilim tecrübelerinizi yazar mısınız yarın aşımız var biraz tedirginim 😬
Melesss Yusaydef bizim ateşimiz çıkmıştı ama 37.9u gördük o da calpol vermeme rağmen çıktı vermeseydim 38leri görürdük herhalde. Rota dahil 4 aşı yapılıyor. Biri zatürre aşısıydı diğer 2 aşıyı hatırlamıyorum
a010101 Yusaydef 2 tane canım ateşimiz çıktı ama dönüşümlü calpol verdim sorun olmadı 2 aydan kötüydü ama sabahladım ateş direndi hep
Mavisanasi Yusaydef iki bacaktan yapılıyor bizimki qksama doğru cok huzursuzlanmisti ates olmadi ama aşı yeri aciyordu galiba aralıksız 2 saat ağlamıştı
Nilunas Yusaydef 7 aylık olacak kızım bu zamana kadar hiç bir aşı kzııma kötü bit etki yaratmadı. Şükür🙏korkma her bebek farklı 🤗
Mavisanasi Yusaydef atlattık şükür o günleri ama çok zordu o ağladıkça bnde ağlıyordum hiç uyuyamiyordu
Yusaydef Mavisanasi inşallah biz hafif atlatırız ya bide atak döneminde ayrı bi huysuz bu günlerde ne mama yiyor ne uyuyor adam akıllı
Mavisanasi Yusaydef atak zor makesefki aka 4. Ay atağı en kolayı bnce suan hem diş hek atak felaket durumdayiz
birkupalatte Yusaydef Bize bir tek nedense 4 ay aşısı ateş yaptı. 39 a kadar yükseldi. Düşüremedik hastanede soğuk kompres yapıldı. Takip etmeniz ve kilosuna göre calpol vermeniz yeterli olur. Biz az veriyormuşuz
Yusaydef birkupalatte Ne kadardı canım kilosu o zaman ne kadar veriyordun Bizimki 6 kilo çıktı ne kadar vermeliyim sence olursa eğer
birkupalatte Yusaydef Canım o zaman 8 buçuk kiloydu. Ben 1 çay kaşığı veriyordum. O da meğer etki etmiyormuş. Doktora gidince bana günde 3 kez 5ml verebilirsin dedi. Ben şırınga ile veriyorum yoksa tükürüyor calpolü. 5 ml de sanırım bir tam ölçek.