Oglumunannesiyim Bebeğinizi gece uykusuna kaçta yatırıyor sunuz Ben 10 buçuk da yatırıyorum aslında biraz öne çekmek istiyorum ama hemen uyanıyor gece çok uyanyor tavsiyeniz varsa alabilirim tavsiye
Melesss Oglumunannesiyim ben 1 hafta boyunca duş rutiniyle akşm 8e çektim 1 aydır akşam 8-8.30gibi mamasını yer ve uyur
Edaazad Melesss ya her cocuga dus uyku getirir benim cocugumun uykusunu kaciriyo 🥲 bu duyguyu ben hic tadamadiim
Melesss Asil7878 6 güzel bir saat ama bebekler 6-8 arası güne mutlaka başlamalı eğer erken yatmasını istiyorsanız
anayim_ben_ana bende erken uyutunca yani erken dediğim 10’da mesela uyutunca hep gece 5’de 6’da uyanıyor geceleri sık sık uyanıyor neden öyle oluyor acaba?