yaramaz_bocegim Merhaba size iyi gelen kitaplar var mı 😌 mesela okuduğunuzda vayy be iyiki okumuşum dediğiniz kendinizi mutlu pozitif hissettiren kitaplar 😌 içeriği çok da basit olup sıkmayacak fazla akademik de olmayacak şekilde aksın gitsin 😊 öneriniz Vrsa okurum bende. Evde kala kala çok negatif mutsuz bişey oldum 😊 teşekkür ederim
Nolurbisakinles yaramaz_bocegim Ben kitap okumam, akp çok süper skdjdkdk hahaha ironiydi neyse. Ötekiyle konusmak (Malcolm Gladwell )diye bi kitap var tavsiye ederim
mariecurie20 yaramaz_bocegim allak bullak mutlaka okuyun. Selçuk aydemir- liseden arkadaşlar ve evrak kürek kitabı da çok eğlenceli. Puccanın kitaplarına da öyle diyorlar daha okumadım
Baakpnr- yaramaz_bocegim çok var aslında ama bir kaç tanesini yazayım mutlaka okuyun lütfen 🙏 Nazan Bekiroğlu/ Nar Ağacı Zülfü Livaneli /Serenad -Huzursuzluk-Mutluluk-Kardeşimin Hikayesi Elif Şafak / Havva’nın Üç Kızı -İskender Khaled Hosseini - Uçurtma Avcısı - Bin Muhteşem Güneş- Ve Dağlar Yankılandı bunlar muhteşem kitaplar pişman olmazsınız 🥰
a010101 yaramaz_bocegim ben fantastik severim ah okuya bilsem birde çoçukla çok zor 🤣 1 haftada bitirdim kitabı 2 ayda okudum birde hayat hikayelerini vs bir ağlama mutlu olma iyi gelir onlar 🤣
Nolurbisakinles mariecurie20 pucca nın tüm serisini bitirdim de eğlence için evet ama kişisel gelişim değil bi katkısı yok yani 😂
Nolurbisakinles mariecurie20 iyi ki okumusum denecek bi kitap değil sonuçta . Bi faydası falan yok yani bende ondan yazdım.
mariecurie20 Nolurbisakinles eğlenmelik kitap istemiş. Siz bence kitap okumaya devam edin. Ne beni ne de kadını anlamışsınız
Genc1prensannesi yaramaz_bocegim doğan cuceloglunun var mısın diye kitabi okumuştum bana fazlaca artilari oldu elimdeki bitince insan insanayi okuyacagim insaAllah
yldrm986 yaramaz_bocegim Tolstoy’un İnsan Ne ile Yaşar kitabını okuyun, sonra hislerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻❤️
tostmuhendisi Şermin Yaşar kitapları bana çok iyi geliyor 🤗 öykü okumayı sevmem romancıyımdır aslında ama Şermin Yaşar çok güzel yazıyor tavsiye ederim. Gelirken ekmek al, göçüp gidenler koleksiyoncusu ve deli tarla tavsiye ederim 😊