Kızlar selam 🙋🏻♀️
Bebeğim 3 aylık benim sütüm biraz azaldı ama yinede emiyordu kızım benim reglim başladı ve kızım memeyi bıraktı almıyor. Vermeye çalışıyorum ama ağlıyor geri atıyor kendini. Hastanelerde emzirme eğitimleri oluyormuş ama hastanede uzak sürekli bebeyle zor giderim. Varmı daha önce böyle bir şey yaşayan? Ne önerirsiniz