Bu akşamın postu da benden olsun🤗
Eylül ayında gebe olduğunu öğrendim Haziran’da doğum yaptım zaman çabuk geçti.
🌸Sizler hangi ay gebe kaldınız?
🌸Yaz gebeligi mi , kış gebeliği mi güzel geciyor sizce,?
Birde küçük bir bilgi paylasayim bilmeyenler ve hamile olanlar icin
🌿tahmini doğum tarihi hesaplama, herhangi bir risk durumu yoksa🌿
- SAT - 3 AY + 7 GÜN*
*son adet tarihi= sat
Buna göre çocuğunuzun doğum zamanını hesaplayabilirsiniz💕