Bebeğim 5 aylık olana kadar maalesef annemde kalmak zorunda kaldım. Evimiz ağır tadilattaydı ve annemlerde iken sürekli kalabalıktık ve oğlum ayakta sallanmaya alıştı. 1 aydır kendi evimdeyim şükür düzenini oturtturdum akşamları çok ekstrem bir durum olmadığı sürece en geç 8.30 9 gibi uyumuş oluyor ve sabah 7 7.30 a kadar uyuyor. Gece emmesine sadece 1 veya 2 defa kalkıyor. Artık odasını ayırmak istiyorum ve sallamadan uyusun istiyorum. Bir çok yazı okudum birde burdan fikir almak istedim. Ayakta sallamadan desteksiz uykuya geçen anneler var mı?