Wanderlust Gizem91 bir arkadasim 2.5 yasina kadar bebek arabasinda uyuttu evde hatta ev icin mamas papas markasini aldilar saglam ve genis diye disarida daha baska bir marka kullaniyorlardi yatagina alistiramamisti en son ne oldu bilemiyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Gizem91 küçükken çok kullandım özellikle 4 ay atağı zamanı 🤭 halı üstünde tıngır tıngır yapınca uyurdu
Selinsu Gizem91 5 aya kadar evde bebek arabasi kullandım hem uyutmak için hemde islenirken yanimda olması için cokta rahatti
Gizem91 Wanderlust ya biz uyutmak için kullanıyoruz şuan dalınca yatağına götürüyoruz degismezse tabi 🤔
Wanderlust Gizem91 bilemiyorum onlar da basta oyle yapiyordu ama sonra yatakta hic durmamaya baslayinca hep orda uyutmaya devam ettiler sirf uyusun diye en son 2,5 yasindaydi hala yatak olarak kullaniyorlardi
Elanur İlk kızımda yapmıştım yeni almıştık bebek arabasını tam da 4.ay atağına denk gelmişti günlerce bebek arabasında uyudu 🙈
Gizem91 Mommysharkdoodoodoodoo biz de ataktan yeni çıktık diş dönemi geliyor gibi bazen çok zor dalıyor uykuya o sebeple bebek arabasında iki salla hemen uyuyo 🤭
Oglumunannesiyim Mommysharkdoodoodoodoo 🤣🤣bende öyle yapiyodum halinin bitis yerine denk getirip gel git yapiyodum sallandikca uyuyup kalıyordu😂😂😂
Mommysharkdoodoodoodoo Gizem91 😂 doğa için çal açardım arkadan o çalardı türküleri ben bi ileri bi geri sür Allah sür