İlk topuk kanını doğduktan 1 gün sonra hastanede vermiştik. 2. Topuk kanını da 6 günlükken sağlık ocağında verdik. Hemşire hanım dün arayıp topuk kanında bir sorun olduğunu söyledi. 3. Kez topuk kanı vermemiz gerektiğini söyledi.. çok üzgünüm başımdan kaynar sular döküldü bu durumu yaşayan var mı ?