Yaklasık 15 gün önce geçirdi benim bebeğimde 16 aylık günde 15 20 bez çıkıyordu, kusuyordu, altı çok feci pişmişti kaka değdikçe yırtınıyordu çok zor bi hastalık 3 gğn hastnede yattık sıvı kaybı ve ateş olduğu için serum verildi evde atlatılacak gibi bi hastalık değil hastaneden sonraki süreçte maflor ve zinco kullandı. Rabbim bi daha göstermesin sizede çok geçmiş olsun bi an önce iyileşir inş ama mutlaka hastanede gözetim altında olmalı su kaybından dolayı