betulunmevasi Gryffindor 6 ay aşısı değil de 4.ay aşısını sağlık ocağı 12 gün sonraya çağırdı. Yani 4 ay 12 günlükken ama 6.ay aşısını da 4 gün önce çağırmıştı. Değişebilir sağlık ocağına göre.
Gryffindor betulunmevasi Doktorda vuruluyordu aşılarını ama eşimin işi nedeniyle doktor işi gecikecek sağlık ocağı da hiç çağırmadı heralde gitmiyoruz diye. Yarın bir arayıp gelebilir miyiz diye sorayım en iyisi
betulunmevasi Gryffindor sorun siz yine de. Ben gebeligimden beri hep doktor ve sağlık ocağı takipliyim bebeğimle beraber aşıları da tek götürdüğüm için sağlık ocağında yaptırıyorum bana 5 dk mesafede olduğu için
betulunmevasi Senahmet11 huzursuzluk yaptı bizde 6 ay 12 günlük kızım 3 gün huzursuzdu. Ağızdan damla şeklinde verdi. Sağ ve sol bacakta iğne yaptı.
Cansu-G Senahmet11 1 ağızdan 2 bacaktan . İlk defa ağlamadı kuzucuk aşı olurken. Sonrasında da ateş i de çıkmadı çok şükür
Tgc9 Gryffindor 7.aya kadar yaptırabilirsiniz daha dün arayıp sordum sağlık ocağı hemşiremize normalde aşımız bugündü ama bir hafta ertelemek durumunda kaldık erken olması sıkıntılı ama geç olmasında bir sıkıntı yok dedi tabi ki 7. Ayı da çok geçmemesi gerektiğini belirtti
Hndealnathn Kızım 10 gün gecikmeli oldu çünkü bronşit olmuştu doktorumuzda tembih etmişti asi yok diye sağlık ocağınida bilgilendirdim ne vakit iyilesirse ama bu ay içinde yapalım dedim ayın 10da olan aşısı 22sinde yapıldı o ay