Sudetunaaa
Zeyfur38
Merhaba güzel anneler ikinizinde yazdıklarını okudum ve yasadıklarım gözümün önünde canlandı resmen
büyük oglum dogdu dogalı cok iştahsız bir cocuktu memeyi hiç kabul etmedi zor bela slikon ucla emzirmeye cok ugrastım 1 2 saat alsın diye ugrasır alınca 5 dk emer bırakırdı 3 ay böyle pes etmedim ama o kadar yoruldum ki mama içsin yaa böyle emme olmaz biberon kullancam dedim 4 aylıkken mamaya basladık
tamamen memeyi bıraktık ama benim oglum biberonda tutmadı asla 20 saat ac kaldığını biliyorum evden esyamı toplayıp ceyrek bozdurup ac kaldı diye özele götürdügümü biliyorum
devlete de cok gittim ama son kez özele gitcem dedim yine sonuc yok saglıgı yerinde zamanla içer annesi lafı beni cok yoruyordu
artık uyutup içirmeye basladım cok zordu benim için 2 bucuk 3 saatte bir uyutup hızlıca mama yapıp gelip uyanmadan tutmaya calısıyordum uyanınca sar bastan oluyordu tekrar uyutma mama ılıtma VS vs gece gündüz o kadar yoruluyodum ki döktüğüm mamaları haddi hesabı yoktur içtiginden daha fazla mama hiç etmişimdir biberon deseniz sayısız sekilde biberon aldım
Biri gelcek bir yere gitcem diye aklım cıkıyodu 8 ay beslenmesi gecikmesin diye uyutup yedirmem gerekli diye evden dışarı adım atamadım
her neyse 5 aylıkken ek gıdaya gectik böyle olmaz diye belki ek gıda yer dedik ama ne fayda tükürme agız kitleme kolunu bacagını tutup yedirme zorla aglayarak verme derken blw herşeyi deneme ama basarısız olma gibi pek cok yasadık ve ek gıda baslamadan bitti resmen neyse en azından uyurken mama içiyor dedik öyle öyle 8.aya geldik 0 ek gıda ile sonra telefon acıp tuttm son care onda da sessiz sakin kimsenin olmadıgı odalarda yoksa etrafa bakmaktan yine içmezdi tabi yine ek gıda yok sadece mama 4 saatte Bi telefonla mama tutmalar derken 12 aylıkken süt tuttum birde bisküvi bal attım en azından midesine farklı bişey gitsin dedim mama süt ilerledik yine ek gıda asla yemiyor zorla veridgim zamanlarda iyice uzaklasmıstı cips versem dahi elimden yemiyordu asla kendi yese ona sevinir olmustuk düşünün yani en zararlı sey yese ay yedi diyorduk öyle böyle zaman gecti süt ve mamayka büyüdü derken 17 aylıkken kardeşi doğdu ben artık saldım yaa beya uğrastım olmadı yemiyor dedim hiç üstüne düşmedim cunku asla ek gıda diye bunaltmadım sonra baktım 19 aylıkken yemeye basladı ve o yemeyen cocuk gitti iştahlı masallah diyim sizde diyin lütfen bundan sonrası benim mutluluğum cunku..
O yemeyen cocuk gitti benim önümden bile alıp yemeye baslayan bir cocuk geldi Allaha nasıl sükretsem az cok seviniyoruz herkes saskın et suları et tavuk pilav corba cesitşeri pırasa ıspanak enginar Kereviz makarnalar omlet menemen yumurta Allahım ne versem yiyordu artık
Biz önce mamayı bıraktık 15 aylıktı 17 aylıkken de sütü teke düşürdük ac kaldı ama sonunda yemeklere alıstı
Cok sukur rabbim yemeyen tüm bebeklere iştah versin cok cok zor dönemlerdi benim için her gün aglardım biri bişey dese aglardım ama gecti gitti suan 2 yasında oglum darısı sizlere olsun bunu anlatıp size moral olmak istedim uzun oldu kusura bakmayın