Herkese merhaba bebeğim 14 günlük dünden beri çok yoğun öksürüğü vardı özellkle emme sonralarında ve derin uykuya geçene kadar hem acile hem de çocuk doktoruna gittik akciğerlerine çok şükür bir şey gözükmedi ama reflü ilacı verdiler. Bu kadar şiddetli reflü yaşayanlar var mı? Önerileriniz ne olur :(