Tugba06 Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük.. 2 gündür parmağını emerek uyumaya basladı.. Eli düşünce uyanıyor geri emip dalıyor. Uykuya dalma süresi de uzadı bu yüzden.. Normal mi bu aylarda yoksa endişelenmeli miyim? yasayan var mı bu durumu?
Eslem33 Tugba06 elini emmeyi bıraktir hiç vakit kaybetmeden yoksa ilerde çok büyük sorunlara yol açar
Esramertt Tugba06 benim bebeğim de 3 aylık kundak yapıyorum canım daha uzun uyuyor yoksa kendini uyandırıyor eliyle koluyla
deniz-95 Yeğenim öyle dalıyordu uykuya küçükken. Şu an 9 yaşında hala aynı. Bi şekilde vazgeçirmeye çalışın yoksa diş yapısı bozuluyor maalesef.
Tugba06 deniz-95 su an oral donemde oldukları için müsaade edilmesi gerektiği soyleniyor uzmanlar tarafından.. Engellenmeye calısılırsa kalıcı olurmus.. Ben de boyle emmeye devam ederse alıskanlık olmasından korkuyorum çekmek de istemiyorum elini. Napcamı sasırdım.
Tugba06 Eslem33 yaaaa 😔offf inşallah bırakır tez zamanda.. Nasıl bıraktırcam pekiştirmeden bu davranışını Bi bilsem 🙄
EsleminAnnesiiiii35 Tugba06 normal tabi benimki de 2 aylık başladı emmeye uykuya dalarken emerdi geceleri uyanır parmağı emer uyurdu. Halada emiyor 12 aylık
Tugba06 deniz-95 onu benimki de yapıyor normal zamanda.. Salyası da akıyor.. Ama bu uykuya gecerken parmak emme olayı yeni basladı.. Bu da benim canımı sıkıyor. Gec dalıyor cunku. Alıskanlıga dönüşmesine de korkuyorum