Eşim telefon aldı bende paketten açıp baktım ne hat taktım ne bir işlem uyguladım satıp robot süpürge almak istiyorum dedim telefoncuya götürdüm telefoncu telefon açılmış sıfır değil 2 aylık cihaz 4 bine sayarım dedi bende vermedim geri aldım ya iyide ne hat taktım ne kullandım bu nasıl olur dolandırıcı olabilir mü