iremceren Elifhakan12 90×190 daha iyi çarşaf falan daha kolay bulunuyor bnmkinin iç ölçüsü 90×190 memnunum
Elifhakan12 Mommysharkdoodoodoodoo bnm kızımda 16 aylık şimdi odasını yapıcam Montessori yatak ayaksız mi? Bide nerden aldınız yatağı ve süngerini
Mommysharkdoodoodoodoo Elifhakan12 ben yatağı Hepsiburadada bir satıcı bulup ona ulaşıp özel yaptırmıştım hatırlamıyorum satıcıyı ama yere sıfır ayaksız kapılı çatılı. Sünger değil normal yatak aldık 90*190