Theanaaa başımın içi şişmek değil ama aniden bi halsizlik geliyor başım dönüyor gibi oluyor. Benim oğlum da çok sık emiyor emmese bile emzik gibi tutup memede kalmak istiyor, ben de sadece kahvaltı yapabiliyorum öğlenleri sütlü kahve çikolatayla geçiştiriyorum gibi oluyor