Arkadaşlar bebeğime 6 ay aşıları vuruldu, bugün 3. gün ve aşıyı vurdurduğumuzdan beri geceleri bizi mafetti, sürekli ayakta uyumak istiyor oturduğumuzda ya da yatağına koyduğumuzda direk hüngür hüngür ağlayarak uyanıyor ki çok ağlayan bir çocuk değil normalde. Uyuduğunda da inliyor. Ama gündüz iyiydi. 6 ay aşısında böyle bir şey yaşadınız mı? Bu kadar sürer mi?