Bsraaakrs Tugceasel16 çok güzel olmuş bol eğlenceler dilerim bende yapmayı çok istiyorum ama soğuttular beni siz benim yerimde eğlenin olur mu ❣️🌸
Tugceasel16 Bsraaakrs çok teşekkür ederim canım 🥰eğer başkaları soguttularsa hiç takma ve yap çünkü bidaha yapılmaz anısı kalır benide soğutmaya çalıştılar ama izin vermedim 😘🌼🥰
Banu- Tugceasel16 sizin elbisenize bayıldım. Üzgünüm bebek için çok çok abartı buldum elbisesini. Sağlıkla büyütün 💐
Tugceasel16 Banu- teşekkür ederim kızım 8 aylık biraz büyük yaptırdım büyüdüğünde de giysin diye o yüzden 🥰
QueenMommm Tugceasel16 benimde kızım 4,5 aylık hiç düşünmemiştim yapmayı kayınvalidem söyledi yapcazmi diye düşününce aslında güzel olur eğlence falan anı kalır bizede 😍
hogwarts Tugceasel16 kapalı değilim ama evet elbise çok güzel kızınızın elbisesi de çok güzel olmuş mutlu huzurlu sağlıklı günlerde giyin 🌸🌸🌸