16022019 evet biz Bursa’da oturuyoruz fotoğraf atıyoruz telefonla görüşemiyoruz malesef yapışıklık demedi fotoğrafa bakıp geri kaçma olmus getirin bakalım dedi ama şuan hava şartları buna müsait değil burada bir hekime götürüver. Evet benim içinde öyle ama yenidoğan bebeklerde pipinin içe kaçması olabiliyormuş.