Janss bende postlarına baktım hepsinin başlığı lütfen bi bakarmısınız zaten ilk postu 35 haftalık doğurmuş kilosunu soruyo iyimi diye 🥴
ikinci postu laktozsuz bebelac kilo aldırırmı diyo🥴
Sonra mama değişikliği yapmış onu sormuş 🥴
Başka postta emzirdiği halde zayıfmış mama werse toplanırmıymış 🥴
Bir sonraki ablasının bebeğinin anne karnındaki kilosunu söylemiş🥴
Bir sonrakinde iki mama karşılaştırması sormuş🥴
bir sonrakinde erken doğduğu için kilosunu bir ay geriden mi hesaplayım diye sormuş 🥴
diğerlerinide sen tahmin edersin diye umuyorum 🥴
anlıyorum bebeği zayıf çelimsiz olmasın istiyolar ama hem doktorun hemde onlarca annenin normal demesi neden tatmin etmiyoki