Kızlar 28 şubatta doğum yaptım 2575 gram 47 cm doğdu kızım dün topuğundan kan almaya gittiğimizde ölçüm yaptılar 2950 gr 48 cm olmuş sizce kilo alımı iyimi ve d vitamini verdi normalmi bi sıkıntı yok bebeğinde gayet sağlıklı dedi d vitaminini ne için vermiş olabilir?