Babybloom canım bende yaparım hem kendim hem bebeğim yer diye düşündüm . Eşim akşamları çoğunluk işte oluyor yemekte olmuyor galiba ikimize yeter diye dusunuyorum . Bebeğim zaten daha 8 aylık öyle çok fazla vermeyi düşünmüyorum , zaten kendisi de pek yemez .