Ben de aynı durumdayım 5 ay 8 günlük bebeğim , doktorumuz ek gıda tadımlarına başlattı 6. Ayı dolunca zaman kaybetmeyiz tadımlar anca biter dedi yarım çay bardağını geçmiyoruz tattığımız sebze meyve ve yoğurtta da bu şekilde yönlendirdi. Mamayla desteklememi önerdi kızım 7450 gram. Geceleri çok güzel emiyor ancak gündüzleri aynı sizin gibi ağlıyor çırpınıyor emmek istemiyor böyle olunca sütüm de azaldı bazen gündüz sağıyorum çıkmıyor hiç ama gece iyi geliyor süt de çok oluyor. Gündüz mamayla destekleyeceğim yapacak bir şeyim yok çok üzgünüm meme konusunda ben de 😔😪