252525 9 aylık bebeğim de kansızlık varmış küçüklüğünden beri böyle sizce ne yapblrm her kan alımında kansızlık var diyolar kan ilacı bestiron var düzensiz kullanıyrm unutyrm😔
TlhErva65 252525 Allah yardımcıniz olsun benimde oglum 3 yaşında hayla kansizdir ve demir eksikligi var Dr bize kemik suyu vermemizi tavsiye etti
PurpleTail 252525 konu hakkında bilgim yok sadece kanı nasıl alıyorlar çok merak ediyorum canı yanıyor mu:(
Kevseryldz 252525 benim bebeğimde de vardı sabah aç karnına ilacını verip sonrasında kahvaltı da portakal suyu verdim 1 ay olmadan düzeldi. Alarm kurabilirsiniz
Aselimmm47 252525 bestiron damla kullananlar da bu şikayeti çok duydum. Öncelikle kan damlanızı değiştirin doktorunuza danışıp. Biz Newvit +2 kullanmıştık hiç sorun yaşamadık. Ve kesinlikle hafta 1 kuzu cigeri yedirin, haftanın en az 3 günü et.
TlhErva65 PurpleTail inşallah hiç gerek olmaz kan alma damar yolu falan inşallah hiç hastanelik birşey olmaz
TlhErva65 252525 demir eksikliği doktor güneş li günlerde dışarı çıkarın dedin çok şükür şimdi iyi ama kansızlık devam ediyo