Kızım 2,5 aylık arkadaşlar mama ile besleniyor sadece . Az önce mamasını içti gazını çıkarmak için omzuma aldım alır almaz bütün mamayı kustu yani hortumdan çıkar gibi işte fışkırdı şok oldum ilk defa böyle oldu hıc boyle kusmadı bugüne kadar neden olmuştur acaba benim hiçbir fikrim yok sizlere sormak istedim