6 aylık olmasına 3 gün var sürekli kollarını çırpıyor yani nasıl anlatsam kaldırıp kaldırıp hafif bacaklarına vuruyor çırpıyor kollarını son zamanlarda çok sık yapıyor doktora da gidemedik normal midir acaba ya ilk annelik her şeyi kafaya takmakmis anladım :)