Merhaba hanımlar öncelikle kadınlar gününüz kutlu olsun 💖Son zamanlarda insta da sık sık karşıma çıkan yıkanabilir bebek bezleri hakkında konuşmak istiyorum. Malum son zamanlarda artan enflasyon ile herşey çok pahalı olmaya başladı tabi bebek bezleri de bu durumdan nasibini aldı. Ne dersiniz kullanılmalı mı, çevreci olması doğada atık oluşturmaması açısından bir şans verilmeli mi acaba ?Kullanan anneler varsa deneyimlerini paylaşabilir mi bize de fikir olur 🤗