cansu_efe Çok geçmiş olsun, covid icin bebeklere herhangi bir ilac verilmiyor. Sadece atesi varsa takip etmeniz ve kontrol altinda tutmanız gerekiyor. Emziriyorsaniz bol bol emzirin, evi sık sık havalandırın. Benim oğlum 2gün ateşlendi sonra düştü ateşi hala biraz iştahsızlığı var onun dışında çok şükür iyi🙏🏻 Moralinizi yüksek tutun çok geçmiş olsun