doruk34 bende aynısını yaşadım, ilki öyle olmadı ama ikinci beni benden aldı, aynı tarif ettiğiniz gibi ağrı çektim, sağa sola veya önüme bakamıyordum bebeğimi emziremiyordum, sadece sırt üstü yatınca rahattım
çok çok zorlandım ama geçti bitti çok şükür, hiç geçmeyecek gibi oluyor ama emin ol hepsi geçiyor