Rubapmasme aralarında 25 ay var ve tek başımayım yardımcı olacak kimsem yok ..bazen kafayı yeme noktasına geliyorum ..sezeryan ameliyat ikisi de iyi düşünün derim gerçekten zor ..küçük oğlum 4 aylık olacak gündüz uykusu yok en fazla 20 dk uyuyor zorlanıyorum çok..daha doğru düzgün bir düzen kuramıyoruz bebek uyumaya başlayınca diğer oğlum bağıra çağıra oyun oynuyor ve küçük uyanıyor..destek olacak varsa çevrende ozman başka bunaldığında al bakın dersin kendine gelirsin diğer türlü çok zor